2008/05/17

第一次的KIsS...之吻别...

初恋是甜蜜的...开心的....所以我一辈子也不可能会忘记....不只是我吧!是女生都不可能会忘记...姐妹们,对吧?

真的好怀念那天的烧烤会
那天的那个真心与勇敢的游戏
你傻傻的
Winnie逼你选勇敢
你别无它选 只好认命
你低下头
一副很害羞的样子
而他,而他们却兴致勃勃地讨论要你怎么做
结果,我和你都听到一句很吃惊的话
他们说:"XXX,我要你kiss叶XX..."
我跟你都有很错愕的表情
之后听到的 便是他们喊得
"kiss下去,kiss下去,kiss下去,kiss下去..."
我们被吓到了
我还害羞得直喊不要
而在我喊第三次的时候
只听见Muackzzz....的声音...
天啊.我不敢相信...害羞的你竟会做出那么大胆的行为...
我的左边脸感觉到你嘴唇的温度
热热的,甜甜的
在那一刻,我感觉到我被你吻了
被害羞的你吻了
好高兴哦...~~~
高兴是因为在那一刻的你
是勇敢的,是真心的
这一切的一切 我都感觉得到
我还记得那天芷晴不小心地拍下了整个过程
我还向她拿了那短片
重复地看了一次又一次
每看一次 我的脸又发烫一次
我怕我弟弟看见
所以我把那短片删了
我知道你不可能再吻我了
也很后悔把那短片删掉
因为 如果没有删掉
我至少可以睹物思人
唉......

5 条评论:

匿名 说...

Hmm... First kiss sure does leaves great memories... You do not even need video clips to remind that scene... Just think about that time... The way you feels...

→飞♡feÿ← 说...

haha....
ya...
i gt think about tat time...reali so sweet...
but it is gone...
jz can be a memories....
it is reali a regret...

I V Y 说...

u mean the scene that happened at 2006??
u mean the HIM?
haha...
alice alice...

I V Y 说...

so ngam ah...
2.30pm i will arrive leisure mall and hang around until 6pm.
its okay if u come late...
i'll wait for u...
haha!
how? can or not?

育中 说...

Although First Kiss will give us lots of memories to us...
But, I think u still young, still have many time to find a better one...
If you get ur first kiss just because u havent kissed by anyone...
one day, you will regret
but
i hope you are not the one i say
God and Me will bless u to have a nice BF