2009/06/03

fuck!

wat the fuck....
wat's mean by 单独跟男生出去?
fuck!
jac leh? nt ppl ah?
wat's means by 我不管你,总之不能出...
wat the hell u talking?
if u dun let me go out de reason is i always hang out in this holiday...
fine... i accept...
but wat u said?
"为什么昨天没有问过我就乱乱单独跟男生出去?"
hey! please la....
i gt ask mum ok?
steven also said wana go....
originally we go together de ok?
jz at the last minute he said he dun wan go d...
so make the situation becum like tat....
and the truth is we still gt go fetch jac at balakong...
sumore gt vivien...
where gt 单独?

wat the fuck!
do u still remember wat u said in the car on the way to fetch me to bus stop?
u said:"你什么都问妈妈,不敢问我,是因为你妈妈好欺负..."
hey fuck! dun u know u said like tat will make a mistaken between me and mum?
always said i m nt obey u....
hey fuck! how can i obey u?
u never stand on my side and think it!
wat i m a gal?
fucking reason....
wat u told me when i m small?
dun so fren wif gal.... they like to gossip...
boys are more better... at least u make them angry they also wun keep the dendam....
fuck u la!

wat newspaper wrote sumone let a stranger bring her away?
i know... i gt read the newspaper....
so? 1 ppl do wrong thing then whole world also gt fault?
y u cant try to understand me?
when i hang out u said me go 癫...
难道你真得要我天天呆在家...
你讲左我不敢讲右?
你讲上我不敢讲下?
那个是你们的复制品!不是你们的女儿!

我终于了解为什么那些新闻为什么常常都发生!
就是因为你们!
不是因为你们太放纵孩子,是因为你们根本不了解孩子...
说没有两句就搬你们那些大道理出来...
不是你的道理没有用,而是这种表达方式谁会去听?
渐渐地,我们就会觉得跟你们讲也是浪费时间,浪费口水...
所以就没有了沟通... 你们不了解我们在做什么,而我们也不了解你们在做什么...
发生事的时候就来不及了....
教不听不是给我们的,是给你们的!
是你们教了,却没有听...
只会给却不听feedback...
没有用的!
百货公司都懂得让顾客填写feedback表格....
难道你们就不懂得用另一个角度去看整件事吗?

算了....
因为你的一句"我不管...总之*&%^%$$#@#"
我 已经对你失望了!
没想到你们这么无理取闹...
我没话说....
只想让你们知道...
不要把我逼疯!我不懂会发生什么事!

我beh tahan!!!!!!!

没有评论: